שאלות נפוצות
אספנו עבורכם מקבץ שאלות נפוצות ותשובות.
לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם? שלחו לנו פניה בלחיצה כאן
קיבלתי את המוצר מאינטימייט, יש הוראות מיוחדות?
ראשית, אנחנו רוצים להודות לך על שבחרת לקנות מאינטימייט. אנו דואגים תמיד להביא מוצרים איכותיים ומסוגננים להנאה במשך זמן רב.
אם המוצר שקיבלת הוא מכני/אלקטרוני, יש להטעינו טעינה ראשונית על ידי חיבורו למקור הטענה מסוג USB. אנו ממליצים על מינימום 3 שעות הטענה ו/או עד שהסוללה מלאה לפי הוראות היצרן, כדי להאריך חיי הסוללה. המוצרים הרלוונטיים מגיעים עם כבל הטענה מקורי, אנו ממליצים להשתמש בו.
כדי להפעיל את המוצר לאחר שנטען יש ללחוץ על כפתור ההפעלה במשך כמה שניות, אך אנו ממליצים לקרוא את ההוראות המצורפות ו/או אלה הנמצאות באתר.
בכמה אביזרי מין העמידים למים, נקודת הטעינה נסתרת מאחורי מכסה אטום. יש לאתר את נקודת הטעינה על ידי בחינה מתחת למקור אור חזק ומישוש של האביזר. הפתח בדרך כלל בצד המכשיר או בתחתיתו
האם צעצועי המין שלכם עמידים למים?
התשובה באופן כללי היא – כן! רוב המוצרים שלנו עמידים למים. יחד עם זאת, יש לוודא על ידי עיון בהוראות ו/או בדף המוצר באתר שלנו שאכן המוצר הספציפי עמיד למים. יש לשים לב שלא מומלץ להשתמש במוצרים בעומקים של יותר מ 1 מטר. אנו ממליצים להתייעץ איתנו באם החלטתם לעשות זאת.
חשוב לזכור: אין להשתמש במכשירים בזמן טעינה.
אזהרה: מסוכן להשתמש במכשיר בזמן שהוא נטען ממקור כח חיצוני, בעת שימוש ליד או בתוך מים!
איך יודעים מה לבחור?
לכל מוצר באתר יש הסבר מפורט על אופן השימוש תכליתו והפונקציות הקיימות בו. כולל גודלו החומר ממנו עשוי ועוד. ניתן לשלוח גם שאלות דרך האתר ואנו נציע מספר מוצרים המתאימים לבקשתכם. בנוסף תוכלו לפנות אלינו במייל או דרך הוואטסאפ (בלבד) בטלפון : 054-39-38-222 כדי שנציג מטעמנו יחזור אליכם טלפונית באופן דיסקרטי.
בבלוג שלנו תמצאו מאמר על איך לבחור את הויברטור הנכון וניתן לגשת אליו בלחיצה כאן
מהי מדיניות החזרת מוצרים?
ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 יום ולקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה ללא כל צורך בהסבר.
תנאי ההחזר המלאים: לאחר החזרת המוצרים (כשהם לא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש) תוכלו להחליפם במוצר אחר או לקבל החזר כספי עבור המוצרים עליהם שילמתם, בניכוי דמי טיפול ומשלוח (גם אם לא שולמו בפועל על ידי הלקוחה) בסך ₪20 לדואר רשום ו-₪39 לדואר שליחים, ודמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר, עד לגובה של ₪100.
אין החלפה/החזרה של בגדים תחתונים .
בגלל טבעם ואופן שימושם של צעצועי מין, אין קבלת מוצרים חזרה אלא אם ארוזים באריזה אטומה ומקורית שאינה נפתחה!
מהי מדיניות החלפה?
ניתן להחליף מוצר תוך 14 יום ובלבד שהמוצר סגור ואטום באריזתו המקורית. בשל אופיים של המוצרים לא נוכל לקבל מוצרים שאריזתם נפתחה אפילו אם לא נעשה בהם שימוש. הקפידו לבדוק היטב לפני פתיחת המוצר אם אכן זהו המוצר שהזמנתם או מעוניינים בו. אין החלפת/החזרת מוצרים שאריזתם לא ניתנת לאטימה מוחלטת. באם נעשה שימוש במוצר – לא ניתן להחזירו.
ניתן להחזיר מוצרים באחת מ 3 האפשרויות הבאות :
- להגיע פיזית להחזרת המוצר.
- לשלוח באמצעות שליח.
- אנו נבצע איסוף בעזרת חברת שליחויות בתוספת תשלום.
כיצד מתבצע החזר כספי?
ההחזר הכספי מתבצע לאחר קבלת המוצר בשלמותו וישירות בזיכוי לחברת האשראי.
ניתן לעקוב אחר הזיכוי בדף פירוט חברות האשראי.
כיצד מתבצע משלוח ואירוז?
כל המשלוחים שלנו מועברים או באמצעות בדואר רשום או באמצעות חברת השליחויות. לביטחונך ולפרטיותך, כל החבילות נשלחות באריזה מיוחדת, אטומה ודיסקרטית. לנוחיותכם, אין כל אזכור למה שיש בחבילה ולא מוזכר שם האתר מבחוץ.
אם בצעת את ההזמנה שלך באמצעות דואר רשום מהיר המשלוח יגיע לסניף הדואר שלך. מספר החבילה ישלח אליך עם קישור לאתר דואר ישראל. שם ניתן לעקוב אחרי סטטוס החבילה. כאשר רואים שהחבילה הגיעה ליחידת הדואר שלך ניתן לגשת ישירות לסניף עם מספר החבילה שסיפקנו לך ולקבל את החבילה אין צורך להמתין לפתק מהדואר.
חיוב כרטיס האשראי. מה מופיע בתדפיס הבנק שלי?
כדי לוודא שכל תהליך הקניה נשאר רק בינינו, חיוב כרטיס האשראי שלך יחויב על-ידי:
ש.מ שיווק ודיגיטל
האם אני יכול לעקוב אחר ההזמנה שלי?
בסיום התשלום תשלח אליך הודעה לכתובת המייל ובה תצורף החשבונית. ביום למחרת תשלח אליך הודעה ובה מספר מעקב חבילה או שחברת המשלוחים ייצרו איתך קשר באמצעות SMS או בטלפון לתיאום מועד המסירה/איסוף מנקודת המסירה. חשוב לבדוק את תיקיית הספאם מאחר ולעיתים קרובות ההודעה מגיעה לספאם.
ההזמנה שלי עוד לא הגיעה, מה עליי לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה במועד המתוכנן ניתן לברר באמצעות מספר מעקב החבילה ובמידה ומדובר בדואר שליחים או בשירות איסוף עצמי מלוקרים/נקודות איסוף Boxit. במידה ומדובר בשליחות מיוחדת ניתן לפנות אלינו במייל/וואטסאפ למספר הטלפון וצוות שירות הלקוחות ישמחו לסייע.
האם יש אחריות ושירות תיקונים?
האחריות למוצרים בהתאם לאחריות הניתנת ע"י כל יצרן לפי המסומן באריזת המוצר ו/או בעמוד המוצר באתר שלנו. במידה ומוצר התקלקל בתום תקופת האחריות, תוכלו להביאו אלינו לבדיקה ובמידה וניתן לתקנו אנו נגבה עלות תיקון בהתאם לתקלה. נשיב תשובה עד שבועיים מיום קבלת המוצר. למוצרים שאין עליהם אחריות יצרן נדאג לתת אחריות של של שבוע, במידה והתגלה פגם בייצור, אנו נדאג להחליף את המוצר במוצר זהה.
האם ניתן לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, מבצעים, תכנים סדנאות וכו׳?
כן, ניתן להירשם לניוזלטר בתחתית כל עמוד באתר. הניוזלטר נשלח אחת לחודש וכולל עדכונים הקשורים ל- Intimate בלבד. כתובת המייל נשמרת במאגר של החברה ואינה מועברת לצד שלישי.
האם אפשר לבצע איסוף עצמי?
בשלב זה לא ניתן לבצע איסוף עצמי. המכירה מבוצעת דרך האתר והמשלוחים מבוצעים בצורה מהירה ודיסקרטית ומגיעים עד 4-5 ימי עסקים.
יש אפשרות למשלוח מהיום למחר?
אינטימייט מחויבת לשמירה על פרטיותכם ולאספקת מוצרים מהירה עד 5 ימי עסקים.
במקרים חריגים ניתן לשלוח מוצרים מהיום למחר. לבדיקת הנושא צרו קשר ואנו נשמח לסייע.