0
0
מדריך לצעצועי מין

מדריך לאביזרי מין – מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע

עם כל כך הרבה צעצועים שקיימים כיום בשוק, הכנו לכם מדריך שיעזור לכם לעשות סדר ולבחור את הצעצוע הנכון עבורך

תוכן עניינים

מדריך לאביזרי מין

המדריך לאביזרי מין – אם אתם חדשים בעולם צעצועי המין, בטח קשה לכם בהתחלה לנסות לנווט בין האפשרויות הרבות הזמינות. מוויברטורים ועד דילדו, מצעצועים אנאליים ועד ציוד BDSM, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. בדיוק בגלל זה הכנו עבורכם מדריך לאביזרי מין למתחילים שיעזור לכם להתחיל ברגל ימין:

קבעו מה אתם מחפשים

לפני שאתם מתחילים לקנות, חשבו מה אתם רוצים מצעצוע מין. משהו למשחק סולו? להשתמש עם בן זוג? משהו לגירוי נרתיקי או אנאלי? הכרת המטרות תעזור לכם לצמצם את האפשרויות ולבחור את הצעצוע הנכון ביותר עבורכם.

קבעו מה אתם מחפשים

בחרו את החומר המתאים

צעצועי מין מגיעים במגוון חומרים, כולל סיליקון, גומי ופלסטיק. סיליקון הוא בחירה פופולרית מכיוון שהוא לא נקבובי, קל לניקוי ובטוח לשימוש לגוף. הימנעו מצעצועים העשויים מחומרים רעילים או נקבוביים כגון ג'לי מכיוון שהם עלולים להכיל כימיקלים מזיקים העלולים לפגוע בגוף. בדקו אם אתם אלרגיים \ רגישים לחומרים הבאים במגע עם עור גופכם על מנת לשמור על בריאותכם.

קחו בחשבון את המידה

חשבו איזה מידה היא המתאימה לכם ביותר. רוצים משהו קטן ודיסקרטי? או שאתם מחפשים משהו גדול יותר? בחירת המידה הנכונה חשובה מאחר ומשפיעה באופן ישיר על נוחות השימוש מהמוצר שרכשתם.

קחו בחשבון את המידה

החליטו על סוג של צעצוע

ישנם סוגים רבים ושונים של צעצועי מין זמינים. כולל ויברטורים, דילדו, צעצועים אנאליים וציוד BDSM. חקרו את האפשרויות השונות כדי לקבוע מה עשוי להתאים לכם ביותר.

החליטו על סוג הצעצוע

קראו ביקורות

לפני ביצוע רכישה, רצוי לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים כדי לקבל הבנה טובה יותר של המוצר והביצועים שלו. מומלץ בנוסף לראות סרטוני וידיאו המסבירים על המוצר ואופן השימוש בו. אחרי הכל, אין טוב ממראה עיניים.

קראו ביקורות על אביזרי מין

התחילו עם צעצועים למתחילים

אם אתם חדשים בתחום צעצועי המין, מומלץ להתחיל עם משהו פשוט וישיר, כמו ויברטור בסיסי או דילדו קטן. זכרו שהגודל לא תמיד קובע וצעצוע קטן יכול לספק את התוצאה הרצויה ואף יותר מכך.

ניסוי

אל תפחדו לנסות דברים חדשים ולהתנסות בסוגים שונים של צעצועים. אתם עשויים להיות מופתעים ממה שמגרה אתכם ועושה לכם נעים. אנחנו ממליצים להתנסות, לחקור ולגלות ריגושים חדשים. קחו זמן להכיר את הצעצוע החדש שלכם ולהבין איך הוא עובד, איך הוא מרגיש ואיזה סוג של גירוי הוא מספק.

אפשר לסכם :

בקניית צעצוע מין, חשוב לקחת בחשבון את המטרות, לבחור את החומר המתאים, להחליט על סוג הצעצוע, לחפש חומרים בטיחותיים לגוף, לקרוא ביקורות, להתחיל בצעצוע למתחילים, להתנסות ובעיקר להגיע עם ראש פתוח ולהנות מהחוויה.

אם תאמצו גישה זו, אתם בדרך למצוא את הצעצוע המושלם לצרכים שלך.

אנחנו ממליצים להשקיע באביזרי מין איכותיים שיחזיקו לטווח ארוך ויספקו הנאה לאורך זמן.

מעבר למדריך לבחירת צעצועי מין איכותיים

נשמח שתשתפו

Facebook
Email
WhatsApp

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לניוזלייטר שלנו הנמצא בתחתית הדף.

מאמרים נוספים עבורך 💜

עד כאן כרגע :)
אינטימייט - איתנו ההנאה שלך מובטחת
    0
    העגלה שלך
      עלות משלוח