0
0

החזרות וביטולים

החזרות וביטולים – אנחנו באינטימייט מעניקים אחריות של שנה על תקינות המוצרים. במידה והמוצר שרכשת אצלנו תקול והוא עדיין במסגרת אחריותנו כיבואנים נשמח לתקנו/להחליפו בחדש.

כמו כן אנחנו מאפשרים לכן להתחרט. במידה ורכשתם מוצר ומכל סיבה אתם לא רוצים אותו תוכלו להחזירו ולקבל זיכוי מלא עבור המוצר.

בכדי לקבל את מירב הפרטים על פנייתך אנו מבקשים שתמלאו טופס החזרה עם מספר פרטים שיעזרו לנו לקדם את פנייתכם ולעזור לכם אבל לפני שאתם ממלאים את טופס ההחזרה/החלפה הנה כמה תנאים שצריכים להתקיים:

במקרה של מוצר תקול

תוקף האחריות 12 חודשים מיום הרכישה כפי שמופיע בחשבונית קנייה.

התקלה במוצר נכללת בכיסוי האחריות, המופיעים בתעודת האחריות שסופקה עם המוצר.

חשבונית קנייה המעידה שהמוצר נרכש אצלנו.

במקרה של החזרת מוצר/ביטול עסקה

החזר במסגרת 14 יום מתאריך הרכישה.

אריזת המוצר תהיה חדשה, נקייה ושלמה.

לא נעשה שום שימוש במוצר והוא לא יצא מאריזתו המקורית. כל מעשה של פתיחת האריזה מכל סוג לא יאפשר החזרה של המוצר.

מוצרים שאריזתם אינה מצוידת בסגר בטיחות המעיד על פתיחתם או אינם אטומים בכל צורה אינם ניתנים להחזרה.

תכולת המוצר, המטען, שלט רחוק, ספרות וכדומה תהיה שלמה וללא נזק כל שהוא.

חשבונית קנייה המעידה שהמוצר נרכש אצלנו.

לידיעה גובה הזיכוי יהיה בגובה עלות המוצר שחזר, בניכוי עלות השילוח ובניכוי דמי ביטול בהתאם לחוק.

לאחר שבדקתם שאתם עומדים בקריטריונים שהוצגו, אנא מלאו את הטופס הבא שיעזור לנו לטפל בפנייתכם בצורה היעילה ביותר.

אנחנו נחזור אליכם תוך 72 שעות.

בכדי לממש את האחריות/החלפה, עליכם לדאוג שהמוצר יגיע אלינו בכל דרך שתיבחרו, הגעה פיזית, שליחה בדואר תיאום שליחות וכד', אלא אם נאמר במפורש על ידנו שאין צורך בהחזרת המוצר, עליות השילוח אלינו או בחזרה אליכם אינם כלולות באחריות על המוצר או בהחלפתו

עלויות ואפשרויות השילוח.

אינטימייט - איתנו ההנאה שלך מובטחת
    0
    העגלה שלך
      עלות משלוח